مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1396 ساعت 14:202017-08-07فرهنگي

«کافکا در کرانه»؛ رمانی فلسفی با ژانر فانتزی


امیرعلی نجومیان در نشست «اندیشه و قلم» گوشه هایی از رمان «کافکا در کرانه» را تحلیل و بررسی کرد و آن را رمانی فلسفی با ژانری فانتزی دانست که شخصیت های آن به دنبال پرسش های فلسفی هستند.

- امیرعلی نجومیان در نشست اندیشه و قلم گوشه هایی از رمان کافکا در کرانه را تحلیل و بررسی کرد و آن را رمانی فلسفی با ژانری فانتزی دانست که شخصیت های آن به دنبال پرسش های فلسفی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، رمان کافکا در کرانه از برجسته ترین کتاب های هاروکی موراکامی، نویسنده ژاپنی، است که برای اولین بار در سال 1386 به فارسی ترجمه شده و تا به امروز در ایران توسط مترجمان مختلفی ترجمه شده و به چاپ رسیده است.

نجومیان در ابتدای نشستی که 15 مرداد در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد به بیان خلاصه ای از این رمان اشاره کرد و گفت: این داستان پر است از معماهایی که حل نمی شود.

موراکامی در جایی نوشته است که اگر داستان را سه، چهار مرتبه بخوانید، کدهایی گذاشته ام که با کمک آن ها می توانید معنای داستان را متوجه شوید.

این مترجم ضمن روخوانی بخش هایی از داستان درباره شخصیت اصلی رمان یعنی کافکا توضیح داد: کافکا یک دوست خیالی دارد که مرتب با او صحبت می کند.

برخی معتقدند اسم کافکا در داستان به خاطر تهییج خواننده برای خرید کتاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کافکا در کرانه»؛ رمانی فلسفی با ژانر فانتزی

«کافکا در کرانه»؛ رمانی فلسفی با ژانر فانتزی