مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1396 ساعت 23:002017-08-04سياسي

رییسی: تاکنون بیش از 400 هزار نفر به عنوان زیارت اولی به زیارت امام رضا آمده اند


از عید فطر سال گذشته کار زیارت اولی ها را آغار کردیم و تاکنون روزی هزار نفر به مشهد مقدس به صورت رایگان سفر کرده اند و در مجموع قریب به 400 هزار نفر تا به امروز به عنوان زیارت اولی به زیارت امام رضا(ع) آمده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی در مراسم افتتاح فاز نخست زائر شهر رضوی اظهار داشت: فاز نخست زائر شهر رضوی افتتاح شد اما این زائرشهر نیاز به تکمیل دارد و اقداماتی باید در فاز دوم و بعدی انجام شود.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه افزود: از مردم انقلابی طرق که صبوری کردند و خودشان هم کمک کردند و با اخلاص این کار آغاز شده و حضور زائر در این منطقه با میزبانی مردم طرق که ورودی به مشهد مقدس است بسیار ارزشمند است.

این یک نمادی است که از اینکه ما می توانیم و این کار بزرگ به دست شما افراد بااراده انجام شد و این مهم با تلاش شبانه روزی صورت گرفت.

وی عنوان کرد: تاکید داشتیم که این کار با استاندارد پیش برود و دوستان پیگیری می کردند.

امسال سال تولید و اشتغال است و مسکن سازی و صنایع پیش رو اقتصاد کشور است، زیرا مسکن سازی بسیاری از مشاغل در کشور را فعال می کند.

رییسی بیان کرد: ما با آغاز این زائرشهر مشاهده کردیم که بسیاری از مشاغل رونق گرفت و هزاران شغل با ایجاد این زائرشهر فعال شد، در این راستا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: تاکنون بیش از 400 هزار نفر به عنوان زیارت اولی به زیارت امام رضا آمده اند

رییسی: تاکنون بیش از 400 هزار نفر به عنوان زیارت اولی به زیارت امام رضا آمده اند