مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1396 ساعت 12:252017-08-03سياسي

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مسیر گسترش آرمان های انقلاب گام بردارد


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه دارد با رعایت اصل محتوا محوری در برنامه های خود نسبت به گسترش آرمان های انقلاب، - منویات مقام معظم رهبری و خنثی سازی توطئه های دشمنان گام بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری شورای هماهنگی تبلیغات استان، آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی و نقش آن در رشد و بالندگی کشور بر ضرورت تلاش متولیان فرهنگی و همفکری مسئولان در این خصوص تاکید کرد.

وی به مناسبت 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محل این شورا در اراک افزود: این نهاد انقلابی باید از ظرفیت مردمی خود ضمن برگزاری هر چه باشکوهتر آیین های انقلابی از قبیل روز قدس و 22 بهمن، در راستای احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه استفاده کند .

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادگار ارزشمند امام راحل است و باید از این ظرفیت بالقوه به بهترین شکل ممکن استفاده کرد .

امام جمعه اراک افزود: آیین های انقلابی از سوی همه نهادهای دولتی و خصوصی در جامعه برگزار می شود اما محور و برنامه های این آیین باید زیر نظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشد چرا که این اقدام مهم هماهنگی و انسجام منحصر بفردی به برنامه های انقلابی می بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مسیر گسترش آرمان های انقلاب گام بردارد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مسیر گسترش آرمان های انقلاب گام بردارد