مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1396 ساعت 13:502017-07-28اقتصادي

دستگیری رییس یکی از بانک های کرمانشاه به اتهام پولشویی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از دستگیری رییس یکی از بانک های این استان به اتهام پولشویی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین صادقی گفت: طی تحقیقات به عمل آمده در حوزه قضایی شهرستان پاوه مشخص شد رییس شعبه یکی از بانک های این شهرستان با افتتاح حساب به نام خود و فرزند خردسالش به واریز مبلغی کلان و برداشت پول بدون اعلام منشأ اقدام کرده است.

وی گفت: با بررسی و ردیابی حساب های مالی متعلق به متهم و فرزندش با عنایت به گردش مالی بسیار زیاد و عدم ماندگاری مبالغ واریزی و هم چنین مبادله با افرادی که اکثراً ساکن مناطق مرزی سقز، مریوان، بانه و سردشت هستند، مشخص شد که از حساب های فوق جهت انجام معاملات مشکوک استفاده شده است.

صادقی ادامه داد: متهم با اقدامات خود خصوصاً نقل و انتقال عواید حاصل از قاچاق کالا و ارز علاوه بر پولشویی موجبات تسهیل قاچاق کالا و ارز را نیز برای مرتکبین فراهم کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه تصریح کرد: این متهم به همکاری با افرادی جهت انتقال وجوه کلان از مرز به داخل کشور و واریز وجوه مذکور به حساب های مخفی و متعدد از جمله حساب های کوتاه مدت خود به صورت نقدی با نقض قوانین و مقررات کشوری از جمله پر نکردن فرم CTR و مبادرت به عملیات بانکی غیرمجاز (ورود ریال به کشور بدون رعایت ضوابط تعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری رییس یکی از بانک های کرمانشاه به اتهام پولشویی

دستگیری رییس یکی از بانک های کرمانشاه به اتهام پولشویی