مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1396 ساعت 11:162017-07-28اقتصادي

فارس گزارش می دهد باک خالی خودروهای صفر هنگام تحویل


این روزها در کنار کیفیت پایین برخی خودروهای صفر، بعضی مشتریان خودروی جدید خود را با باک بنزین تقریباً خالی تحویل می گیرند و این در حالی است که سالانه خودروسازان سهمیه بنزین مشخصی دریافت می کنند.

- "، در شرایطی که خودروسازان بابت تک تک قطعات خودرو و امکانات نصب شده بر روی آن از مشتریان هزینه دریافت می کنند، حذف برخی موارد الزامی از خودروهای صفر کیلومتری تحویلی به مشتریان نارضایتی خریداران را به همراه داشته است.

در این مورد می توان به تحویل خودروهای با باک بنزین تقریباً خالی به برخی مشتریان اشاره کرد به طوری که اولین جایی که خریدار باید پس از تحویل خودرو به آنجا مراجعه کند، پمپ بنزین است.

این در حالی است که هر سال سهمیه مشخصی از بنزین به شرکت های خودروساز اختصاص می یابد تا خودروی با باک خالی به مشتریان تحویل ندهند.

یکی از خریداران ساندرو از شرکت پارس خودرو در این مورد به خبرنگار فارس می گوید: وقتی ماشینم را از کارخانه تحویل گرفتم، یکی از دست اندرکاران تحویل خودرو به من گفت که سریع خودت را به یک پمپ بنزین برسان وگرنه در اتوبان می مانی! در گذشته فیلم خالی کردن بنزین از باک خودروهای صفر نیز در فضای مجازی دست به دست می شد که در نهایت خودروسازان اعلام کردند که با نمایندگی های خاطی برخورد خواهند کرد اما ظاهراً بنزین خودروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد باک خالی خودروهای صفر هنگام تحویل

فارس گزارش می دهد باک خالی خودروهای صفر هنگام تحویل