مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1396 ساعت 04:012017-07-28سياسي

فارس گزارش می دهد ارمغان این هفته ناشرین اندیشه ای برای مخاطبینشان چه بود؟


بررسی روشنگری از جنبه های مختلف در اروپا و اسلام از امانوئل کانت تا مسلمانان لیبرال و بیان علل خرافه گرایی و راه های خرافه زدایی از مهم ترین عناوین کتاب های اندیشه ای بازار نشر در هفته گذشته است.

- ارمغان این هفته ناشرین اندیشه ای برای مخاطبینشان چه بود؟ بررسی روشنگری از جنبه های مختلف در اروپا و اسلام از امانوئل کانت تا مسلمانان لیبرال و بیان علل خرافه گرایی و راه های خرافه زدایی از مهم ترین عناوین کتاب های اندیشه ای بازار نشر در هفته گذشته است.

"، در هفته ای که گذشت موضوعاتی مانند گفتگوهای دینی در زیمبابوه ، ترجمه؛ فعالیتی هدفمند ، حقوق عمومی و دانش نظام ساز ، اسلام، روشنگری و مدرنیته ، ارابه های موفقیت و .

سر فصل تازه ترین نشر کتاب های اندیشه ای را به خود اختصاص دادند که در ادامه به گزیده ای از این عناوین اشاره می شود: *نشر اسم - ترجمه؛ فعالیتی هدفمند ، کریستین نورد، ترجمه مژگان کتاب حاضر ترجمه ای است از اثر خانم پرفسور کریستین نورد نظریه پرداز برجسته آلمانی در حوزه مطالعات ترجمه از دانشگاه هایدلبرگ قدیمی ترین دانشگاه آلمان، این ترجمه نخستین ترجمه از کتاب فوق است و پیش از این ترجمه ای از این کتاب در ایران منتشر نشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد ارمغان این هفته ناشرین اندیشه ای برای مخاطبینشان چه بود؟

فارس گزارش می دهد ارمغان این هفته ناشرین اندیشه ای برای مخاطبینشان چه بود؟