مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1396 ساعت 22:202017-07-27اقتصادي

شرایط دفن 75 درصد از زباله های تولیدی کشور بسیار نگران کننده است


معاون وزیر کشور با بیان این که دفن پسماند یکی از چالش های بسیار جدی شهرهای کشور است، گفت: روزانه بیش از 50 هزار تن زباله در کشور تولید می شود در حالی که تنها حدود یک چهارم آن به صورت بهداشتی دفن و کنترل می شود و دفن حدود 75 درصد دیگر در شرایط بسیار نگران کننده ای صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه خوزستان، هوشنگ خندان دل در نشست با شوراهای جدید شهری و روستایی خوزستان که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در قانون اساسی به منظور سرعت بخشی به اجرای طرح ها و برنامه ها و تسریع در بهبودی امور، تمهیداتی اندیشیده شد که در شهرها و روستاهای کشور، شوراهای منتخب مردم مستقر شوند تا شرایطی برای اجرای بهتر برنامه های عمرانی جهت بهبود ارائه خدمات به مردم مهیا شود.

وی با اشاره به گزارشی مبنی بر افزایش ورود نسل جوان به شوراهای پنجم شهر در خوزستان در انتخابات امسال افزود: این گزارش نشانگر این است که مردم به نسل جوان و نسل تحصیل کرده توجه بیشتر و عمیق تری کردند و تلاش کردند با انتخاب چنین فرهیختگانی زمینه و بستر تحقق سریع تر انتظارات خود را مهیا کنند.

گردش مالی سال گذشته حوزه مدیریت شهری حدود 60 هزار میلیارد تومان بوده است معاون عمرانی وزیر کشور با بیان این که باری که بر دوش منتخبان شورای پنجم قرار گرفته، حائز اهمیت بسیار زیادی است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط دفن 75 درصد از زباله های تولیدی کشور بسیار نگران کننده است

شرایط دفن 75 درصد از زباله های تولیدی کشور بسیار نگران کننده است