مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1396 ساعت 16:452017-07-27اقتصادي

در تولید کالا، رعایت حقوق مصرف کننده شرط اصلی است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در تولید کالا رعایت حقوق مصرف کننده شرط اصلی است و باید این اصل مهم را در نظر بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راضیه علیرضایی صبح امروز در چهارمین همایش اعطای گواهینامه حقوق مصرف کنندگان مربوطه به خراسان که در هتل سازمان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه به اینکه مصرف کنندگان ما چه حق و حقوقی دارند، می پردازیم و واحدهای تولیدی را معرفی خواهیم کرد که در طول سال احترام زیادی برای مصرف کنندگان قائل بودند و حقوق مطالبه شده آن‎ها را رعایت کردند.

وی با بیان اینکه مهم ترین مطلبی که در ارائه کالا و خدمات اهمیت دارد، حقوق و مطالبه هایی است که مصرف کننده از تولیدکننده انتظار دارد، بیان کرد: ما در قبال مصرف کننده مسئول هستیم و مصرف کننده از ما مطالبه هایی در خصوص کالای خریداری شده دارد.

اگر می خواهیم در سطح جهان به تولید و توسعه بپردازیم، باید کالای خوب و با کیفیت تولید کنیم.

همچنین رعایت حقوق مصرف کننده را در الویت اول خود قرار دهیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: ما هر ساله در این همایش ها طرحی را در نظر می گیریم که در بعد اول آن چندجانبه گرایی می کنیم یعنی در یک بخش تولیدکننده و در گروه دیگر ارائه دهندگان کالا را وارد میدان می کنیم و مذاکراتی را در خصوص رعایت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تولید کالا، رعایت حقوق مصرف کننده شرط اصلی است

در تولید کالا، رعایت حقوق مصرف کننده شرط اصلی است