مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1396 ساعت 13:252017-07-27اقتصادي

آموزش فنی و حرفه ای نیاز به سرمایه گذاری جدی دارد


آموزش فنی و حرفه ای نیاز به سرمایه گذاری جدی دارد.

- استاندار آذربایجان غربی گفت: آموزش فنی و حرفه ای نیاز به سرمایه گذاری جدی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، قربانعلی سعادت در جلسه شورای اداری استان با اشاره به گستره حوزه آموزش های فنی و حرفه ای اظهار کرد: باید برای حفظ اشتغال و ایجاد شغل های جدید از طریق آموزش های فنی و حرفه ای تامین مالی انجام شود.

وی با اشاره به هدف گذاری دولت بر نرخ رشد 8 درصدی در کشور گفت: بهبود فضای کسب و کار و کاهش نرخ بیکاری نیازمند توجهات ویژه و تلاش های شبانه روزی است.

سعادت توجه به مقوله سرمایه گذاری و بهره وری در نرخ رشد 8 درصدی را مهم دانست و افزود: دولت از طریق مجلس و با همکاری بخش خصوصی درراستای تامین مالی و سرمایه گذاری اقدام کرده و برای ارتقاء بهره وری از توان ارگان های ذیربط و وزارت تعاون و کار اجتماعی استفاده کرد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه آذربایجان غربی از ظرفیت بالایی در تولید انواع محصولات برخوردار است، افزود: برای استفاده از این ظرفیت باید بازار فروش برای محصولات بومی استان ایجاد شود تا رونق اقتصادی بر منطقه حاکم شود.

سعادت با اشاره به اینکه آذربایجان غربی به عنوان قطب تولید فرش است گفت: فرش به عنوان یکی از پایه های فرهنگی باید تقویت شود تا علاوه بر اشتغال زایی در توسعه اقتصادی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش فنی و حرفه ای نیاز به سرمایه گذاری جدی دارد

آموزش فنی و حرفه ای نیاز به سرمایه گذاری جدی دارد