مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1396 ساعت 13:202017-07-27پزشكي

اولین دانشگاه خارجی عراق در حوزه علوم پزشکی تاسیس می شود


در نشست معاون آموزشی وزارت بهداشت با تیمی از مسئولین علوم پزشکی کشور عراق توافق هایی درخصوص همکاری علمی و آموزشی دو کشور در حوزه علوم پزشکی انجام شد.

- همچنین درخصوص تاسیس اولین دانشگاه علوم پزشکی خارجی عراق توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران و با نظارت وزارت بهداشت ایران نیز توافق های اولیه صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشستی با دکتر محمد سراج معاون اداری وزیر آموزش عالی و پژوهش های علمی جمهوری عراق؛ به ظرفیت های ایجاد شده در حیطه های آموزش و پژوهش علوم پزشکی کشور طی چند دهه اخیر اشاره کرد و گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تا با بهره گیری از این ظرفیت ها و همکاری با کشورهای منطقه شرایط توسعه علوم پزشکی در این کشورها را فراهم نماید.

وی در ادامه به موافقت وزارت بهداشت با راه اندازی اولین دانشگاه علوم پزشکی خارجی عراق توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کرد و گفت: این برنامه در راستای توسعه آموزش علوم پزشکی در کشور عراق از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت به صورت جدی دنبال شده و در دیدار قبلی با وزیر بهداشت عراق درخصوص کلیات این برنامه توافق هایی صورت گرفت.

دکتر لاریجانی با بیان اینکه امکان تبادل استاد و دانشجو در حوزه علوم پزشکی بین دو کشور وجود دارد، گفت: همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دانشگاه خارجی عراق در حوزه علوم پزشکی تاسیس می شود

اولین دانشگاه خارجی عراق در حوزه علوم پزشکی تاسیس می شود