مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1396 ساعت 13:052017-07-27اجتماعي

شناگاه های آلوده گیلان پرچم زرد دریافت می کنند


شناگاه هایی که آلودگی میکروبی دارند پرچم زرد دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قربانعلی محمد پور، مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: طی مراسمی با حضور پروین فرشچی معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست ، طرح سالم سازی دریا در ساحل مروارید شهرستان رشت به عنوان اولین شناگاه حائز استانداردهای مناسب شنا در استان گیلان موفق به دریافت پرچم آبی شد.

وی افزود: این مراسم با حضور مدیرکل اجتماعی استانداری گیلان و فرماندار شهرستان رشت و همچنین تعدادی از متخصصین ذخیره گاه های زیست کره کشورهای حاشیه دریای خزر برگزار شد.

محمدپور ادامه داد: سازمان حفاظت محیط زیست در نظر دارد بعد از اجرای موفق طرح مسیر سبز، ساحل پاک، شناگاه ها و طرح های سالم سازی را در سواحل دریایی کشور از نظر آلودگی آب درجه بندی کند تا مردم بتوانند شناگاهها را بر اساس پاکیزگی انتخاب و مورد بهره برداری قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: ساحل مجتمع طرح سالم سازی مروارید به عنوان اولین شناگاه در سواحل استان گیلان موفق به دریافت پرچم آبی شد و این به معنای ان است که این ساحل برای شنا کاملا مناسب و حداقل الودگی را دارد.

محمدپور ابراز امیدواری کرد که به زودی چند شناگاه دیگر هم در استان گیلان معرفی شود تا مسافرین و گردشگران با خیال راحت در آنها شنا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناگاه های آلوده گیلان پرچم زرد دریافت می کنند

شناگاه های آلوده گیلان پرچم زرد دریافت می کنند