مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1396 ساعت 10:102017-07-27ورزشي

برگزاری دومین دوره تربیت مربیان ورزشی ویژه سالمندان و افراد کم توان ذهنی


معاونت فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی هدف از برگزاری دومین دوره تربیت مربیان ورزشی ویژه سالمندان و افراد کم توان ذهنی را اشتغال زایی برای مربیان تربیت بدنی عنوان کرد.

- حمید آقاعلی نژاد در گفت وگو با ایسنا افزود: دومین دوره تربیت مربیان ورزشی سالمندان و افراد کم توان ذهنی با هماهنگی پژوهشگاه تربیت بدنی و سازمان بهزیستی کل کشور برگزار می شود تا بتوانیم در دو دهه آینده مربیان ویژه این دو قشر را تربیت و برای آن ها اشتغال ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در دومین دوره که در شهریور و آذرماه برگزار خواهد شد، شرکت کنندگان دوره تربیت مربیان ویژه سالمندان با مباحثی همچون، برنامه ریزی تمرینی برای سالمندان، ارزیابی مهارت های حرکتی سالمندان، ارزیابی آمادگی عملکردی سالمندان، تمرینات ویژه افراد دارای پوکی استخوان، تمرینات استقامتی قلبی و تنفسی برای سالمندان، تغذیه ورزشی، آسیب های اجتماعی - روانی سالمندان، آسیب های ورزشی در سالمندان و حرکات اصلاحی و تمرین های مقاومتی ویژه سالمندان به بیش از 40 نفر از مربیان آموزش داده خواهد شد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی تصریح کرد: یکی از روش های دستیابی به سلامت جامعه، انجام فعالیت های بدنی است و این امر محقق نمی شود مگر این که مربیان تربیت بدنی، و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین دوره تربیت مربیان ورزشی ویژه سالمندان و افراد کم توان ذهنی

برگزاری دومین دوره تربیت مربیان ورزشی ویژه سالمندان و افراد کم توان ذهنی