مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 23:252017-07-26اجتماعي

15 مرداد آخرین مهلت برای دریافت برگه حمایت تحصیلی فرزندان لازم التعلیم افغان


ثبت نام از فرزندان لازم التعلیم افغان در مقاطع مختلف تحصیلی ساکن درکشور از 18 تیر ماه شروع شده است و سرپرستان خانوار تا 15 مرداد می توانند برای دریافت برگه حمایت تحصیلی به همراه فرزندان لازم التعلیم خود به یکی از دفاتر کفالت و اقامت اتباع خارجی در استان .

- ثبت نام از فرزندان لازم التعلیم افغان در مقاطع مختلف تحصیلی ساکن درکشور از 18 تیر ماه شروع شده است و سرپرستان خانوار تا 15 مرداد می توانند برای دریافت برگه حمایت تحصیلی به همراه فرزندان لازم التعلیم خود به یکی از دفاتر کفالت و اقامت اتباع خارجی در استان یا شهرستان محل سکونت مراجعه و نسبت به اخذ برگه حمایت تحصیلی اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس دستورالعمل ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده به منظور پوشش کامل تحصیلی افراد لازم التعلیم فاقد مدارک هویتی لازم که از نظر سنی امکان تحصیل در نظام آموزش رسمی کشور را دارند، به استناد مصوبه هیئت وزیران و نامه معاون اول رییس جمهور در تاریخ دوم اسفند ماه 1395 ثبت نام با ارائه کارت حمایت تحصیلی صادر شده از سوی وزارت کشور(فرمانداری ها) انجام می شود.

بر همین اساس ثبت نام از فرزندان لازم التعلیم افغانستانی در مقاطع مختلف تحصیلی ساکن درکشور از 18 تیر ماه شروع شده است و بر اساس اطلاعیه وزارت کشور، سرپرست خانوار برای دریافت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 مرداد آخرین مهلت برای دریافت برگه حمایت تحصیلی فرزندان لازم التعلیم افغان

15 مرداد آخرین مهلت برای دریافت برگه حمایت تحصیلی فرزندان لازم التعلیم افغان