مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 18:352017-07-26سياسي

انتقاد احمد جنتی از وضع تحریم های تازه علیه ایران


وضع تحریم های جدید آمریکا علیه نظام یک هشدار و دست رد به سینه کسانی است که همچنان تصور می کنند عادی سازی روابط با آمریکا و برجام و غیر برجام می تواند مشکلات کشور را رفع نماید.

- رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: وضع تحریم های جدید آمریکا علیه نظام یک هشدار و دست رد به سینه کسانی است که همچنان تصور می کنند عادی سازی روابط با آمریکا و برجام و غیر برجام می تواند مشکلات کشور را رفع نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری عصر امروز چهارشنبه 4 مرداد به ریاست آیت الله جنتی در دفتر دبیرخانه این مجلس در تهران برگزار شد.

در این جلسه تبادل نظر پیرامون دستور کار جلسه مشترک هیئت رییسه و ر ؤسای کمیسیونها که صبح فردا تشکیل خواهد شد و نیز بررسی طرحهای ارجاعی کمیسیونها از موضوعات جلسه امروز هیئت رییسه خبرگان بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری نیز در سخنانی، ضمن تبریک دهه کرامت به مسأله قدس و انتفاضه فلسطین اشاره کرد و تأکید کرد: تنها راه حفظ عزت مردم مظلوم فلسطین، مقاومت است که بحمدلله امروز مردم و جوانان فلسطینی به این نتیجه مهم رسیده و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را در دستور کار خود قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد احمد جنتی از وضع تحریم های تازه علیه ایران

انتقاد احمد جنتی از وضع تحریم های تازه علیه ایران