مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 16:252017-07-26بين الملل

همکاری آمریکا و اردن در زمینه مقابله با قاچاق هسته ای


نمایندگان آمریکا و اردن در مورد تهدید قاچاق مواد هسته ای و رادیواکتیو و همکاری دولت دو کشور برای مقابله با این تهدید گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری پنتا اردن، در این دیدار سفیر اردن در آمریکا رهبری هیأت عمانی و فیلیپ دولیف دستیار معاون وزیر خارجه آمریکا در منع اشاعه تسلیحات هسته ای را بر عهده داشتند.

گفت وگوها در مورد ادامه همکاری در چارچوب برنامه اقدام مشترک که در ژانویه 2016 برای انجام گام هایی در راستای همکاری در جهت جلوگیری و شناسایی و مقابله با قاچاق هسته ای و رادیواکتیو را شامل می شود.

از زمان امضای برنامه اقدام مشترک طرف ها تجربه های خود را در راستای مقابله با قاچاق هسته ای و تجهیز تیم ضد قاچاق اردن در اختیار یکدیگر گذاشته اند.

بر اساس این گزارش، اردن در سال 2016 در یک عملیات بین المللی در راستای مقابله با قاچاق هسته ای شرکت کرده که در سال 2017 در آژانس بین المللی انرژی اتمی 38 کشور به عضویت آن در آمدند.

اردن همچنین چندین نشست و کنفرانس را با هدف مقابله با قاچاق هسته ای میزبانی کرده و یکی از اعضای فعال طرح جهانی مقابله با تروریسم هسته ای نیز هست.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری آمریکا و اردن در زمینه مقابله با قاچاق هسته ای

همکاری آمریکا و اردن در زمینه مقابله با قاچاق هسته ای