مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 14:552017-07-26بين الملل

زن مشهور ایزدی با حضور در تل آویو عراقی ها را در شوک فرو برد


" نادیه مراد زن معروف اقلیت ایزدی که به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل معرفی شده، با حضور در فلسطین اشغالی، افکار عمومی عراق را متعجب کرد، تا جایی که حنان الفتلاوی نماینده پارلمان عراق خطاب به وی نوشت، در اسراییل به دنبال حقوق بشری می گردی!؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نادیه مراد که به واسطه افشاگری جنایات داعش علیه اقلیت ایزدی ها شهرت جهانی یافته است، اخیرا به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل، در کنفرانسی پیرامون همدردی با زنان ایزدی در فلسطین اشغالی شرکت کرد.

این حضور با واکنش های تندی در داخل عراق مواجه شد به نحوی که حنان الفتلاوی نماینده پارلمان عراق امروز چهارشنبه در یادداشتی استهزاء آمیز خطاب به مراد نوشته است که آیا منطقی است که در اسراییل به دنبال حقوق بشر باشی!؟ برخی از کاربران مانند ریان الحدیدی نوشته اند که نادیه مراد باید بداند که سفیران صلح سازمان ملل که اکثریت آنها خارجی هستند، مخالف سفر به اسراییل هستند زیرا رژیم اسراییل را یک دولت تروریستی می دانند.

برخی کاربران که به نظر می رسد از کشورهای عربی هستند نیز از اینکه نادیه مراد همزمان با اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و کشتارهایی که علیه فلسطینیان مرتکب می شود در اسراییل حضور یافته، به خشم آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن مشهور ایزدی با حضور در تل آویو عراقی ها را در شوک فرو برد

زن مشهور ایزدی با حضور در تل آویو عراقی ها را در شوک فرو برد