مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 14:552017-07-26سياسي

لایواستوری دختر بلای جان خواهر 14 ساله


جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید.

در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، - شرایطی که برای عماد حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی پیش آمد، بار دیگر این ادعا را ثابت می کند که در کشور ما، مسئولان همواره تحت تأثیر افکار عمومی و فضاسازی های رسانه ای و با امید کسب محبوبیت، تصمیم به انجام اعمالی می گیرند که با گذر زمان و فروکش کردن جو، فراموش می شود؛ عادت بسیار بدی که ماجرایی مثل ماجرای عماد، اولین آن نیست و قطعاً آخرین آن نیز نخواهد بود.

قانون مقابله با (به اصطلاح) فعالیت های بی ثبات کننده ایران یک ماه قبل در سنای آمریکا تصویب شد؛ اما پیشنهاد جمهوری خواهان برای گنجانده شدن تحریم ها علیه کره شمالی در این طرح باعث شد، تصویب آن در مجلس نمایندگان به تعویق بیفتد.

اکنون هم سنا و هم مجلس نمایندگان باید این طرح اصلاح شده را تصویب کنند.

راهکار جلوگیری از تبدیل شدن شایعه به خبر ؛ علاوه بر این مشکل، از جمله ضرر دیدگان این امکان تلگرامی رسانه ها شامل خبرگزاری ها، سایت ها، روزنامه ها و .

هستند که با هزینه های گزاف نسبت به انتشار مطالب خبری اقدام می کنند و در کنار هزینه نیروی انسانی، هزینه های جانبی فعالیت یک نهاد خبری را متقبل می شوند، اما کانال های تلگرامی پربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایواستوری دختر بلای جان خواهر 14 ساله

لایواستوری دختر بلای جان خواهر 14 ساله