مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 13:402017-07-26سياسي

منتقدان یکبار هم کارنامه خودشان را در زمان تصدی پست ها ارائه دهند/بضاعتمان همین بود


با تلاش همکارانم در مجموعه شهرداری تهران در این دوره مدیریتی از این باب که همه بضاعت خودمان را پای کار آورده ایم، خداوند را شاکریم اما از این باب که این بضاعت ما نتوانست همه مشکلات شما مردم عزیز خصوصا در جنوب شهر را حل و فصل کند از شما مردم عزیز عذرخواه هستیم.

- شهردار تهران گفت: با تلاش همکارانم در مجموعه شهرداری تهران در این دوره مدیریتی از این باب که همه بضاعت خودمان را پای کار آورده ایم، خداوند را شاکریم اما از این باب که این بضاعت ما نتوانست همه مشکلات شما مردم عزیز خصوصا در جنوب شهر را حل و فصل کند از شما مردم عزیز عذرخواه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف صبح امروز طی سخنانی در آیین بهره برداری همزمان از تونل و زیرگذر شهید ضربعلی زاده و بهره برداری از 7 پروژه عمرانی پایتخت، ابراز داشت: خداوند بزرگ را شاکرم که این توفیق و نعمت را به بنده داد تا نزدیک به 12 سال افتخار خادمی شما مردم عزیز، خصوصا مردم جنوب شهر را داشته باشم که همه انقلاب، نظام، عزت، استقلال و آزادی را به برکت مجاهدت ها و رشادت های آنان داریم.

وی تاکید کرد: این مردم همیشه برای حفظ وطن، عزت اسلام و مسلمین، امنیت و پیشرفت کشور جان خودشان را بدون هیچ توقعی عرضه کردند و اگر امروز کشور با این صلابت و قدرت ایستاده، به برکت خون شهدا و رشادت ها و مجاهدت های مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقدان یکبار هم کارنامه خودشان را در زمان تصدی پست ها ارائه دهند/بضاعتمان همین بود

منتقدان یکبار هم کارنامه خودشان را در زمان تصدی پست ها ارائه دهند/بضاعتمان همین بود