مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 12:402017-07-26سياسي

رقابت تیم های جهانی برای پاسخ به 9 سوال المپیاد جهانی کامپیوتر


رییس کمیته علمی بیست و نهمین دوره المپیاد کامپیوتر 2017 بااشاره به نحوه برگزاری این رقابت ها در سال جاری گفت: با تصمیم رییس کمیته بین المللی المپیاد جهانی کامپیوتر 9 سوال به عنوان سوالات اصلی از یک لیست 15 سوالی انتخاب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی شریفی زاده در نشست خبری امروز(چهارشنبه) با اشاره به روندن برگزاری المپپاد جهانی کامپیوتر افزود: در مرحله اول دانش آموزان در مسابقات کامپیوتر شرکت می کنند که در آن سوالات تستی ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در این دروه از رقابت ها دانش آموزان سال های اول و دوم متوسطه مقطع دوم می توانند شرکت کنند اضافه کرد: سوالات مرحله اول این رقابت ها خلاقانه و معماگونه است و برگزیدگان مرحله اول به مرحله دوم که شامل سوالات تشریحی است راه پیدا می کنند.

شریفی زاده مرحله سوم این رقابت ها را شامل سوالات درخصوص برنامه نویسی و کامپیوتر اعلام کرد و ادامه داد: 40 نفر از برگزیدگان این دوره در مدرسه تابستانی کامپیوتر شرکت می کنند که این 40 نفر موفق به دریافت مدال های طلا و برنز و نقره شده اند.

رییسی کمیته علمی المپیاد کامپیوتر 2017 خاطرنشان کرد: دارندگان مدال طلا علاوه بر دوره مدرسه تابستانی یک دوره 9 ماه مدرسه زمستانی را طی خواهند کرد و از میان برترین افراد چهار نفر به عنوان اعضای تیم ملی ایران به مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت تیم های جهانی برای پاسخ به 9 سوال المپیاد جهانی کامپیوتر

رقابت تیم های جهانی برای پاسخ به 9 سوال المپیاد جهانی کامپیوتر