مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 12:352017-07-26بين الملل

بشار جعفری: هرگز درباره جولان مذاکره نمی کنیم


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که دمشق هرگز از حق خود درباره جولان کوتاه نخواهد آمد و درباره آن نیز مذاکره نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار جعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت درباره اوضاع خاورمیانه بر موضع ثابت دمشق درباره حمایت از حق مردم فلسطین برای تعیین سرنوشت خود و تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس تأکید کرد.

وی به اقدامات جنایتکارانه اسراییل درباره قدس و مسجد الاقصی اشاره و تأکید کرد: ما بارها از شورای امنیت خواستیم تا تنها به صدور بیانیه های محکومیت و ابراز نگرانی اکتفا نکند و به مسئولیت های خود درباره اجرای فوری تمامی قطعنامه های مربوط به پایان اشغال اراضی عربی توسط اسراییل عمل کند.

بشار جعفری درباره گزارش نیکلای ملادینف، فرستاده ویژه سازمان ملل به خاورمیانه گفت: هیچ دلیل و توجیهی برای این وجود ندارد که ملادینف از حد و مرز کار خود فراتر برود.

وی اکنون ارزش های شغلی و اخلاقی را با نادیده گرفتن تجاوزات غیرقانونی اسراییل در جولان زیرپا گذاشته است.

بشار جعفری تأکید کرد: در سایه اشغالگری اسراییل در جولان سوریه، شهروندان سوری ما در جولان در معرض شنیع ترین جنایت ها به دلیل سیاست های سرکوبگرانه اسراییل و تبعیض نژادی و شکنجه قرار می گیرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار جعفری: هرگز درباره جولان مذاکره نمی کنیم

بشار جعفری: هرگز درباره جولان مذاکره نمی کنیم