مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 11:552017-07-26سياسي

روحانی: در برابر حرکت جدید کنگره آمریکا حتماً پاسخ لازم را خواهیم داد


" رییس جمهور با تاکید بر اینکه در برابر حرکت جدید کنگره آمریکا حتماً پاسخ لازم را خواهیم داد ، از واشنگتن خواست با احترام به حقوق ملت ایران، از تجربه 40 سال خصومت خود درس بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، با اشاره به خصومت های ادامه دار آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران، گفت: مردم ما با این خصومت ها آشنا بوده و به آن عادت داشته و راه مقابله با این سیاست ها را نیز به خوبی می دانند.

رییس جمهور تاکید کرد: ملت ایران می دانند که باید در برابر دشمنانشان به خوبی ایستادگی و مقاومت کنند چرا که طی این 40 سال، همواره و هر روز با تحریم ها و فشارهای متنوع و اتهام های ناروا از سوی دستگاه های تبلیغاتی و سیاسیون آمریکا، مواجه بوده اند.

روحانی با بیان اینکه آن روزهایی را که رییس مجلس نمایندگان آمریکا، نه تنها دولت بلکه ملت ایران را یاغی می خواند ، فراموش نکرده ایم ، گفت: خصومت آمریکایی ها، تنها خصومت با نظام جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه برای آنها مقاومت، ایستادگی و الگو بودن ملت ایران قابل تحمل نیست و نمی توانند بپذیرند که در این منطقه حساس یک کشور، اینچنین دارای استقلال و تأثیرگذاری در منطقه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: در برابر حرکت جدید کنگره آمریکا حتماً پاسخ لازم را خواهیم داد

روحانی: در برابر حرکت جدید کنگره آمریکا حتماً پاسخ لازم را خواهیم داد