مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 10:202017-07-26فرهنگي

رونمایی فیلم جدید «وودی آلن» در نیویورک


«واندر ویل» جدیدترین ساخته سینمایی «وودی آلن» در اختتامیه پنجاه وپنجمین جشنواره فیلم نیویورک برای اولین بار به روی پرده می رود.

- واندر ویل جدیدترین ساخته سینمایی وودی آلن در اختتامیه پنجاه وپنجمین جشنواره فیلم نیویورک برای اولین بار به روی پرده می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم با بازی کیت وینسلت ، جونو تمپل ، جاستین تیمبرلیک و جیمز بلوشی از سوی جشنواره فیلم نیویروک به عنوان فیلم اختتامیه انتخاب شده است، رویداد سینمایی که معمولا سکوی پرش مهمی برای فیلم ها در فصل جوایز سینمایی محسوب می شود.

سال گذشته فیلم برنده اسکار مهتاب و همچنین منچستر کنار دریا نمایش آغازین خود را در جشنواره نیویورک تجربه کرد و امسال نیز گفته می شود بازی درخشان کین وینسلت در فیلم واندر ویل که اولین همکاری خود را با آلن تجربه می کند، می تواند با اقبال جوایز سینمایی رو به رو شود.

فیلم کافه سوسایتی ساخته قبلی آلن در افتتاحیه جشنواره کن 2016 رونمایی شد اما فیلم واندر ویل که در نیویورک ساخته شده و با توجه به این که خود آلن نیز نیویورکی است، بهترین گزینه برای نمایش در این جشنواره سینمایی است.

داستان فیلم واندر ویل که در حال و هوای دهه 1950 میلادی ساخته شده است، در یک شهربازی بزرگ با چرخ فلکی به نام واندر ویل روی می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی فیلم جدید «وودی آلن» در نیویورک

رونمایی فیلم جدید «وودی آلن» در نیویورک