مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 23:002017-07-25حوادث

کشف چاشنی انفجاری در نهاوند/ دستگیری 4 نفر


فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف مقادیری چاشنی انفجاری و تعدادی وسایل مختلف از جمله وسایل گنج یاب و دستگیری 4 نفر متهم در این راستا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ منصور ملکی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و انتظامی صورت گرفته توسط ماموران پاسگاه انتظامی گاماسیاب با همکاری گشت یگان امداد شهرستان تعداد 4 نفر متهم که قصد حفاری در یکی از تپه های تاریخی شهرستان نهاوند را داشتند، دستگیر شدند و پس از بازرسی از آنان مقادیری مواد اولیه و چاشنی انفجاری و تعداد زیادی وسایل مختلف حفاری کشف شد.

وی افزود: پس از انتقال متهمان و خودروی آنان به پاسگاه انتظامی و بازرسی از خودروی توقیف شده متهمان، مقداری مواد مخدر و آلات استعمال همچنین دستگاه های فلزیاب و لپ تاپ به همراه تعدادی اقلام غیرمجاز از جمله مهرهای جعل شده، مواد و قرص های روانگردان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اقدامات مثبت پلیس در راستای کشف این فعل مجرمانه و دستگیری متهمان سودجو تاکید کرد: برنامه های اطلاعاتی و اقدامات انتظامی پلیس نهاوند در آینده برای دستیابی به پیشگیری موثر وکارآمد و کشف علمی جرائم ادامه خواهد داشت اما اهرم مثبت و پیشرو در این زمینه سطح مشارکت عمومی با پلیس بوده بنابراین می طلبد شهروندان در صورت مشاهده هرگونه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف چاشنی انفجاری در نهاوند/ دستگیری 4 نفر

کشف چاشنی انفجاری در نهاوند/ دستگیری 4 نفر