مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 20:002017-07-25اقتصادي

افزایش بودجه بخش جوانان از 6 میلیارد به 400 میلیارد تومان


شهیندخت مولاوردی در نشست تخصصی روز ملی دختران گفت: براساس مصوبه شورای عالی اداری،اختصاص سهمیه 30 درصدی برای مدیریت زنان تصویب شده و کاهش 8 سال سن مدیریت راه را برای بهره مندی از ظرفیت جوانان و زنان در اداره کشور فراهم خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه مشارکت زنان مطالبه و الزامی نه تنها برای این گروه، بلکه برای تمام جامعه، نظام و کشور است، ادامه داد: بدون توجه به حضور و مشارکت زنان به عنوان سرمایه انسانی، جامعه نمی تواند در مسیر رشد و توسعه قدم بردارد.

امیدواریم که مصوبات اخیر به درستی در جامعه اجرا شود و شاهد بهره مندی از ظرفیت ها باشیم.

وی با اشاره به پویش ارمغان که همزمان با روز زن آغاز شده و تا روز دختر ادامه داشته است، اضافه کرد: این پویش برای آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد تشکیل شده است.

این زنان اغلب از طریق همسران و پدرانشان گرفتار این وضعیت شده بودند و بیشتر جرایم آنها مربوط به چک و ضمانت همسران آنها بوده است.

مولاوردی در ادامه به انتخاب سحر دولتشاهی به عنوان سفیر این پویش و آغاز فعالیت آن با امضای تفاهم نامه همکاری با ستاد دیه اشاره کرد و اظهار کرد: این پویش شامل زنانی شده بود که سوءپیشینه نداشتند و جرم آنها نیز غیرعمد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بودجه بخش جوانان از 6 میلیارد به 400 میلیارد تومان

افزایش بودجه بخش جوانان از 6 میلیارد به 400 میلیارد تومان