مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 15:552017-07-25سياسي

افزایش کشفیات کالای قاچاق نتیجه تقویت ناوگان در مرزهای آبی است


فرمانده مرزبانی ناجا از بکارگیری شناورهای مجهز در دریابانی بوشهر خبر داد و گفت: افزایش چشمگیر کشفیات کالای قاچاق نتیجه تقویت ناوگان و شناورهای تاکتیکی جدید در مرزهای آبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار قاسم رضایی در جلسه تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید دریابانی استان بوشهر، گفت: رزمندگان و شهدای مدافع حرم نقش مهم و تاثیرگذاری در امنیت ایران اسلامی دارند چراکه مدافعان حرم از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند و در برابر تهدیدات دشمنان در آن سوی مرزها ایستاده اند و اجازه ورود متجاوزان و دشمنان به مرزهای جمهوری اسلامی را نمی دهند.

وی با اشاره به ماموریت اصلی مرزبانی در ارتقای آمادگی عملیاتی، کاهش آسیب پذیری و افزایش تعاملات، افزود: ایران اسلامی با 15 کشور، همسایه و هم مرز است که مرزبانان در شرایط مختلف جغرافیایی و آب و هوایی در 8775 کیلومتر خط مرزی، در دمای 50 درجه بالای صفر تا 30 درجه زیر صفر با شرایط سخت در دفاع از میهن اسلامی تلاش و مجاهدت می کنند.

سردار رضایی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در امر تقویت تولید داخلی، تصریح کرد: مرزبانی مقابله جدی با قاچاق کالا را اولویت اصلی ماموریت های خود لحاظ کرده که در همین راستا با تقویت ناوگان و شناورهای تاکتیکی جدید در مرزهای آبی، ضمن برقراری امنیت پایدار ، افزایش چشمگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کشفیات کالای قاچاق نتیجه تقویت ناوگان در مرزهای آبی است

افزایش کشفیات کالای قاچاق نتیجه تقویت ناوگان در مرزهای آبی است