مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 15:252017-07-25سياسي

ضرورت ارائه وجه بین المللی به فرهنگ ایثار


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امورایثارگران هدف از تشکیل هیات اندیشه ورزان را توجه به مصادیق مختلف ایثار دانست - در جلسه هیات اندیشه ورزی ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و فداکاری عنوان شد: ضرورت ارائه وجه بین المللی به فرهنگ ایثار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امورایثارگران هدف از تشکیل هیات اندیشه ورزان را توجه به مصادیق مختلف ایثار دانست به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،نخستین جلسه هیات اندیشه ورزی ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و فداکاری با حضور حجت الاسلام انصاری مشاور وزیر در امورایثارگران، جمعی از اندیشه ورزان و پژوهشگران در رشته های مختلف علمی، با هدف بررسی راهکارهای اعتلا، تحکیم و ترویج فرهنگ ایثار در سطح جامعه در محل دفتر امور ایثارگران، برگزار شد.

در اولین جلسه این هیات، در خصوص کلیات موضوع، اهمیت ترویج فرهنگ ایثار، چگونگی همکاری و نیز نحوه استمرار جلسات، گفت وگو شد.

همچنین تصمیم گرفته شد که با دعوت از اهل نظر و پژوهشگران علوم مختلف از جمله، روان شناسی، جامعه شناسی، مدیریت، مردم شناسی، فلسفه، کلام ، هنر، فرهنگ، ادبیات،.

و نیز سایر رشته های علمی در ارتباط با مباحث مطرح، این ترکیب، تقویت شود.

هدف ما توجه به مصادیق مختلف ایثار است در این جلسه،حجت الاسلام انصاری مشاور وزیر در امورایثارگران با اشاره به حوزه فعالیت دفتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارائه وجه بین المللی به فرهنگ ایثار

ضرورت ارائه وجه بین المللی به فرهنگ ایثار