مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 15:152017-07-25اقتصادي

همه چیز برای توسعه صنعت دارویی فراهم است


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین گفت: خوشبختانه با حضور دکتر جبارزاده مشکلی در استان نداریم و همه چیز برای توسعه صنعت دارو فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا شانه ساز در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی به منظور معرفی مدیرعامل جدید شرکت داروسازی شهید قاضی در آذربایجان شرقی، گفت: به دنبال تأکید استاندار آذربایجان شرقی مبنی بر تعیین تکلیف واحدهای بدون مدیر در استان، مدیرعامل جدید شرکت داروسازی شهید قاضی تعیین و منصوب می شود.

محمدرضا شانه ساز گفت: قانون اصلاح ماده 241 قانون تجارت مبنی بر ممنوعیت عضویت هم زمان در هیئت مدیره بیش از یک شرکت دولتی و عمومی، موجب خروج بخش عظیمی از مدیران توانمند از شرکت های دولتی شد که جبران این خلأ و تربیت نیروهای جدید، سخت و زمان بر بود.

وی افزود: البته ما در آذربایجان شرقی به دلیل بافت صنعتی این استان و مردمان سخت کوش آن، مشکلات کمتری داشتیم، اما در تهران و سایر نقاط کشور معضلات عمده ای گریبان گیر شرکت های دولتی از جمله واحدهای داروسازی شد.

شانه ساز با اشاره به مطالبات شرکت های داروسازی از وزارت بهداشت پس از اجرای طرح تحول سلامت، گفت: مشکل اصلی این شرکت ها از جمله شرکت های داروسازی مستقر در آذربایجان شرقی، کمبود نقدینگی بود که نه تنها سوددهی آنها را با مشکل مواجه کرده بود، بلکه عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز برای توسعه صنعت دارویی فراهم است

همه چیز برای توسعه صنعت دارویی فراهم است