مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 14:402017-07-25فرهنگي

کمتر از دو ماه تا پایان تابستان/ پرده با فیلم کودک جان می گیرد؟


ابراهیم داروغه زاده معاون ارزشیابی و نظارت در نامه ای خطاب به رییس شورای صنفی نمایش خواستار فراهم آوردن شرایط برای اکران فیلم های منتخب جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شد.

- کمتر از دو ماه تا پایان تابستان/ پرده با فیلم کودک جان می گیرد؟ ابراهیم داروغه زاده معاون ارزشیابی و نظارت در نامه ای خطاب به رییس شورای صنفی نمایش خواستار فراهم آوردن شرایط برای اکران فیلم های منتخب جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی این مدیر سینمایی در نامه ای خواستار فراهم آمدن شرایط اکران شده است که کمتر از دو ماه به پایان فصل تابستان باقی مانده است، فصلی که تعطیلی مدارس و گرما بیشتر می تواند مخاطبین را به سینما بکشاند.

جزییات بیشتری از چگونگی اکران فیلم های کودک و نوجوان در این نامه ارایه نشده است و فقط خواستار اکران و تشکیل گروه سینمایی کودک شده اند.

علیرضا رضاداد دبیر جشنواره ی فیلم کودک و نوجوان پس از پایان این رویداد در گفت وگویی با ایسنا" در پاسخ به اینکه یکی از گلایه ها و دغدغه های همیشگی عدم اکران عمومی فیلم های کودک و نوجوان است آیا در این راستا برنامه ریزی شده است که نمایش فیلم های کودک محدود به جشنواره ها و رویدادها نشود و گروه سینمای کودک سرانجام تشکیل شود؟ گفته بود: شاید تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از دو ماه تا پایان تابستان/ پرده با فیلم کودک جان می گیرد؟

کمتر از دو ماه تا پایان تابستان/ پرده با فیلم کودک جان می گیرد؟