مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 14:012017-07-25بين الملل

6 دانشجوی کارشناسی قزاق در مصر ناپدید شدند


وزارت امور خارجه قزاقستان از ناپدید شدن 6 دانشجوی دوره کارشناسی این کشور در مصر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در دوشنبه، انور ژایناکف سخنگوی وزارت خارجه قزاقستان از ناپدید شدن 6 دانشجوی دوره کارشناسی این کشور در مصر خبر داد.

وی گفت: پس از بررسی های صورت گرفته در رفتار دانشجویان ناپدید شده قزاق هیچ گونه ارتباطی با گروه های غیر سنتی و افراطی دیده نشده است.

ژایناکف افزود: از روزی که خبر ناپدید شدن دانشجویان قزاق دریافت شد بخش کنسولگری سفارت قزاقستان عملیات جستجو را در مصر آغاز کرده است.

این مقام نهاد دیپلماتیک قزاقستان ادامه داد: علاوه بر این یادداشتی برای ارائه کمک های ضروری برای پیدا کردن شهروندان این کشور به وزارت خارجه مصر ارائه شده است.

بنابر اطلاعات موجود 2 دانشجوی دوره کارشناسی دانشگاه آبلای خان قزاقستان در 11 جولای برای آموزش دوره 2 ماهه زبان وارد قاهره شدند.

آنان در قاهره همراه با 4 دانشجوی دیگر قزاق که برای آموزش زبان در مرکز آموزشی نیل مشغول تحصیل بودند در یک آپارتمان زندگی می کردند اما در 20 جولای تماس با آنان قطع شد و دیگر به خانواده های خود زنگ نزدند.

پیش از این یک کاربر فیس بوک در مورد ناپدید شدن 2 دانشجوی قزاق در مصر خبر داده بود که بنابر سخنان وی تماس با این دانشجویان از تاریخ 20 جولای قطع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 دانشجوی کارشناسی قزاق در مصر ناپدید شدند

6 دانشجوی کارشناسی قزاق در مصر ناپدید شدند