مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 13:312017-07-25فرهنگي

کنسرت پرواز همای در کاخ نیاوران تمدید شد


کنسرت پرواز همای و ارکستر سمفونیک پرواز به رهبری انریکو جرولا برای یک شب دیگر در کاخ نیاوران تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، کنسرت پرواز همای و ارکستر سمفونیک پرواز به رهبری انریکو جرولا برای یک شب دیگر تمدید شد تا این خواننده طی سه شب در تاریخ های 4، 5 و 6 مرداد در کاخ نیاوران روی صحنه برود.

همای درباره اجرایش در کاخ نیاوران گفت: از اینکه بعد از این همه سال بر به کاخ نیاوران برمی گردم، خوشحالم، خاطرات زیادی از آنجا دارم؛ آغاز شهرت من از آنجا بود و اغاز خیلی از دردسر ها هم! این خواننده در این کنسرت ضمن رونمایی از قطعات و ساخته های جدیدش که مانند همیشه خود کار آهنگسازی، شعر و تنطیم آن را انجام داده، شماری از قطعات آشنایش را طی 120 دقیقه برای مخاطبان اجرا می کند.

پناه بلندی و پستی ، بی کَس به زبان فارسی و آذری ، زبان نگاه سروده استاد ابتهاج ، دیوانه تری ، شیرین لبی به فارسی و آذری ، عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت ، بی من مخور شراب ، مجنون شیدا ، همنوازی نی و دیجیریدو ، از ره بدر شدم ، گلدوزی ، لولیوشانِ مست ، ای میهن ، سرزمین بیکران ، اوسوله میو ایتالیایی ، ل دننا موبیله ایتالیایی و گیلکی ، پاستورللو باروک و کنسرتو ویلون ساخته مونتی قعطعاتی هستند که ارکستر پرواز و گروه مستان در کاخ اجرا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرت پرواز همای در کاخ نیاوران تمدید شد

کنسرت پرواز همای در کاخ نیاوران تمدید شد