مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 13:152017-07-25سياسي

جانمایی مزار شهدای گمنام با دقت بیشتری انجام شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جانمایی مناسب قبل از تدفین شهدا موضوع بسیار مهمی است که باید از سوی متولیان امر بدان پرداخته شود.

- حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حوزه دفاع مقدس برخی از دستگاه ها به عنوان متولیان اصلی اقدامات تخصصی انجام می دهند و برخی دیگر فعالیت شان به صورت عمومی است؛ توجه و حرفه ای عمل کردن در این حوزه امری مهم و ضروری است که باید بدان پرداخته شود.

وی افزود: شهدا در جامعه اسلامی از جایگاه مهمی برخوردار هستند که در همین راستا رسیدگی به حرم شهدا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

توجه و رسیدگی به عمران حرم شهدا صرفا ساخت یک المان نیست، زیرا تا زمانی که امکانات محیطی از جمله فضا و محیط مناسب و جاده برای عبور و مرور به حرم مهیا نباشد عملا ساخت المان چه فایده ای خواهد داشت؟ صفی یاری تصریح کرد: جانمایی مناسب قبل از تدفین شهدا موضوع بسیار مهمی است که باید از سوی متولیان امر بدان پرداخته شود؛ چراکه در برخی مواقع به دلیل نبود نظر کارشناسی شده در امر جانمایی و کج سلیقگی ها شهدای گمنام گمنام تر شده اند.

وی یادآور شد: داشتن دیدگاه گردشگری برای حرم مطهر شهدای گمنام از سوی مسئولین شاید پسندیده نباشد؛ چراکه شهدای گمنام به دلیل نمود معنویی که برای عموم جامعه دارند بیشتر در بحث زیارتی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی مزار شهدای گمنام با دقت بیشتری انجام شود

جانمایی مزار شهدای گمنام با دقت بیشتری انجام شود