مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 13:102017-07-25پزشكي

مهمترین عامل ایجاد آرتروز افزایش سن است


مهمترین عامل ایجاد آرتروز افزایش سن است، لذا با توجه به این که استان گیلان سالمندترین استان کشور است، به نظر می رسد بروز آرتروز از جمله آرتروز مفصل زانو شیوع بیشتری در گیلان داشته باشد.

- رییس انجمن فیزیوتراپی گیلان گفت: مهمترین عامل ایجاد آرتروز افزایش سن است، لذا با توجه به این که استان گیلان سالمندترین استان کشور است، به نظر می رسد بروز آرتروز از جمله آرتروز مفصل زانو شیوع بیشتری در گیلان داشته باشد.

دکتر کامران عزتی در گفت وگو با ایسنا ، اظهار کرد: فیزیوتراپی علمی است که به درمان اختلالات عصبی عضلانی و اسکلتی در حیطه های مختلف ارتوپدی، نورولوژی، قلبی عروقی، روماتولوژی، تنفسی، قبل و بعد از جراحی ها و غیره می پردازد و هدف از آن کاهش دردها و التهابات عصبی، عضلانی و مفصلی و نیز بازگرداندن و حفظ عملکرد طبیعی بیماران است.

وی تصریح کرد: در استان ما به علت شرایط شغلی و اقلیمی، قرار داشتن در لیست سالمندترین استان های کشور و آمار بالای حوادث جاده ای در آن، شیوع بیماری های مانند آرتروز، دیسک کمر و آسیب های مغزی و نخاعی و حتی سکته مغزی بیشتر است .

رییس بخش فیزیوتراپی پورسینا ادامه داد: اختلالات ارتوپدی، اختلالات مغز و اعصاب، بیماری های قلبی، عروقی و تنفسی، آسیب های ورزشی، بیماری های روماتیسمی و پوستی، عوارض ناشی از انواع جرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین عامل ایجاد آرتروز افزایش سن است

مهمترین عامل ایجاد آرتروز افزایش سن است