مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 12:312017-07-25بين الملل

اعتراض پارلمان اردن به چشم پوشی دولت از جنایت صهیونیست ها


در حالیکه کارکنان سفارت رژیم صهیونیستی در امان پس از قتل دو شهروند اردنی در ساختمان سفارت، اردن را به مقصد تل آویو ترک کردند پارلمان اردن به چشم پوشی دولت از جنایت صهیونیست ها اعتراض کرد.

- "، عاطف الطراونه رییس مجلس نمایندگان اردن در آغاز جلسه امروز پارلمان از عملکرد دولت و کوتاهی آن درباره حادثه سفارت رژیم صهیونیستی در امان انتقاد کرد.

طراونه ضمن انتقاد از کوتاهی دولت درباره ارائه اطلاعات بیشتر به مردم اردن درباره حادثه سفارت رژیم صهیونیستی، خواستار ارائه گزارش مفصل درباره این حادثه شد.

شبکه روسیا الیوم نیز گزارش داد که تعدادی از نمایندگان پارلمان اردن در اعتراض به این حادثه، جلسه پارلمان را ترک کردند.

یک نماینده پارلمان نیز در این باره گفت که پس از تحویل نگهبان امنیتی سفارت رژیم صهیونیستی و عامل قتل دو شهروند اردنی به مسئولان این رژیم، نوعی خشم و خفقان در میان نمایندگان پارلمان حاکم شده است.

یکشنبه شب در حادثه تیراندازی در سفارت رژیم صهیونیستی در امان دو شهروند اردنی به ضرب گلوله یک نگهبان امنیتی سفارت به قتل رسیدند.

اخبار ضد و نقیضی درباره این حادثه منتشر شد اما گفته می شود یک جوان اردنی به نام محمد زکریا الجواوده کابینت ساز برای انجام برخی تعمیرات در منزل اجاره ای یکی از کارکنان سفارت رژیم صهیونیستی به آنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض پارلمان اردن به چشم پوشی دولت از جنایت صهیونیست ها

اعتراض پارلمان اردن به چشم پوشی دولت از جنایت صهیونیست ها