مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 12:202017-07-25اجتماعي

امضای تفاهم نامه راه اندازی رشته حمل و نقل در جیرفت


مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان از امضای تفاهم نامه راه اندازی رشته حمل و نقل در جیرفت خبر داد.

- مسعود جمیلی در حاشیه امضای تفاهم نامه راه اندازی رشته حمل ونقل در جیرفت در جمع خبرنگاران گفت: تفاهم نامه همکاری بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان و مدیریت آموزش و پرورش جیرفت منعقد شد و در سال تحصیلی جدید شاهد پذیرش دانش آموزان در رشته حمل ونقل خواهیم بود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نیروی انسانی متخصص و کارآمد از نیازهای حوزه حمل ونقل به ویژه در جنوب استان است، افزود: یکی از زیرساختهای مناسب برای پرورش نیروهای متخصص، مدارس فنی و حرفه ای هستند که زمینه مناسبی برای ورود به حوزه دانشگاهی نیز محسوب می شود.

وی از جنوب استان کرمان به عنوان منطقه ای مستعد برای توسعه زیرساختهای حمل ونقل نام برد و گفت: 103 شرکت و موسسه حمل ونقل بار و مسافر در جنوب استان فعال است که با توجه ویژه دولت به بخش خصوصی زمینه مناسبی برای ورود دانش آموختگان رشته های حمل ونقل و راهداری به بازار کار وجود دارد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به کار خوب صورت گرفته برای راه اندازی و فعال شدن رشته حمل ونقل بعنوان دومین شهر در کشور در شهرستان جیرفت و جنوب استان کرمان از آمادگی این اداره کل برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه راه اندازی رشته حمل و نقل در جیرفت

امضای تفاهم نامه راه اندازی رشته حمل و نقل در جیرفت