مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 10:212017-07-25فرهنگي

مسعود اله یاری مدیر روابط عمومی یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شد


طی حکمی از سوی بهرام جمالی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان ، مسعود اله یاری به عنوان مدیر روابط عمومی این دوره از جشنواره منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی "، طی حکمی از سوی بهرام جمالی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان ، مسعود اله یاری به عنوان مدیر روابط عمومی این دوره از جشنواره منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در حکم وی آمده است: نظر به تخصص و تجارب شایسته شما در مدیریت خبری و امور رسانه ای رخدادهای فرهنگی هنری کشور و تعامل با اصحاب رسانه و باتوجه به اهمیت انعکاس همه جانبه ظرفیت های فرهنگی و هنری جشنواره ملی موسیقی جوان و نیز ارتباط مؤثر با نهادهای دولتی و غیر دولتی مرتبط با حوزه جوانان ، به موجب این حکم شما را به عنوان مدیر روابط عمومی یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان منصوب و امیدوارم در جهت بخشی به نگرش جامعه به سوی جوانان کشور در بازتاب اخبار این جشنواره موفق باشید.

اله یاری پیش از این سابقه مدیریت روابط عمومی بنیاد ملی مد و لباس،انجمن موسیقی ایران و مدیر روابط عمومی پنجمین جشنواره مد و لباس فجر و همچنین مسئول ستاد خبری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر و دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران را برعهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسعود اله یاری مدیر روابط عمومی یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شد

مسعود اله یاری مدیر روابط عمومی یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شد