مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 09:452017-07-25پزشكي

تلویزیون از پرفسور سمیعی مستند پخش می کند


مستند «پروفسور مجید سمیعی» که شب گذشته در قالب «جشنواره تلویزیونی مستند» از شبکه مستند پخش شد، ساعت 24 و 11:30 امروز بازپخش می شود.

- مستند پروفسور مجید سمیعی که شب گذشته در قالب جشنواره تلویزیونی مستند از شبکه مستند پخش شد، ساعت 24 و 11:30 امروز بازپخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مستند پروفسور مجید سمیعی در رشت، انزلی، تهران، کلن و هانوفر کشور آلمان و سئول کره جنوبی تصویربرداری شده و به حیات علمی این پزشک حاذق مغز و اعصاب می پردازد.

قدیمی گفت: این مستند به پیشنهاد صداوسیما مرکز و علوم پزشکی گیلان کلید زده شد و مراحل تحقیق و پیش تولید آن دو سال طول کشید.

وی تصریح کرد: مستند پروفسور مجید سمیعی در دو بخش به زندگی علمی و اجتماعی پروفسور سمیعی در خارج و داخل کشور می پردازد و آن تصاویری از جراحی های ایشان در مرکز درمانی مغز و اعصاب در هانوفر آلمان و همچنین مصاحبه 30 نفر از برگزیدگان علم پزشکی دنیا و نظرات آن ها درخصوص پرفسور سمیعی در خارج از کشور گنجانده شده است.

قدیمی ادامه داد: در این مستند همچنین با جراحان و متخصصان مغز و اعصاب امروز دنیا که از شاگردان پروفسور هستند مصاحبه هایی انجام شده که برای بینندگان بسیار جذاب خواهد بود، همچنین بینندگان این مستند با زوایایی از زندگی خانوادگی پروفسور سمیعی نیز آشنا خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون از پرفسور سمیعی مستند پخش می کند

تلویزیون از پرفسور سمیعی مستند پخش می کند