مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 16:402017-07-24اقتصادي

دوره آموزشی «آشنایی با قراردادهای تأمین مالی شرکت های نوپا»


دوره آموزشی آشنایی با قراردادهای تأمین مالی شرکت های نوپا به همت بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار می شود.

- دوره آموزشی آشنایی با قراردادهای تأمین مالی شرکت های نوپا دوره آموزشی آشنایی با قراردادهای تأمین مالی شرکت های نوپا به همت بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گسترش فعالیت های کارآفرینانه در کشور و افزایش شرکت های نوپا، در سال های اخیر ضرورت توجه به بحث تأمین مالی این فعالیت های نوآورانه را دوچندان کرده است.

شرکت های نوپا به دلیل تفاوت ماهیتی با سایر شرکت ها، نیازمند یک ساختار تأمین مالی ویژه به ‎منظور حداکثرکردن منافع همه ذی نفعان هستند.

این ساختار تأمین مالی که در قالب قراردادها ارائه می شود، دارای ظرافت ها و پیچیدگی های متعددی است که آشنایی با آنها برای تأمین مالی موفق، هم راستا کردن منافع ذی نفعان و نهایتاً موفقیت شرکت ضروری است.

بنابرهمین ضرورت، بنیاد نخبگان استان اصفهان با سرفصل های چالش های تأمین مالی شرکت های نوپا در مقایسه با شرکت های بالغ ، مبانی اقتصادی قراردادهای تأمین مالی ، انتخاب روش تأمین مالی بهینه در هریک از مراحل رشد شرکت ، تفاوت های ساختاری شرکت های نوپا و ملاحظات ناشی از آن از منظر تأمین مالی ، مرور اصلی ترین اجزای قراردادهای تأمین مالی شرکت های نوپا و میزان اهمیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی «آشنایی با قراردادهای تأمین مالی شرکت های نوپا»

دوره آموزشی «آشنایی با قراردادهای تأمین مالی شرکت های نوپا»