مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 15:262017-07-24حوادث

پسر مزاحم ماشین شوهر زن مورد علاقه اش را آتش زد


پسر جوان مزاحمی که به اشتباه ماشین شوهر زن مورد علاقه اش را به آتش کشیده بود دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوادث فارس، ساعت 4 بامداد 3 اردیبهشت وقوع یک آتش سوزی در خیابان امام خمینی به کلانتری 175 باقرشهر و ایستگاه آتش نشانی اعلام شد.

با حضور مأمورین آتش نشانی در محل و انجام عملیات اطفای حریق مشخص شد یک دستگاه پراید در مقابل درب منزل مالک آن آتش گرفته و با وجود انجام عملیات اطفای حریق به صورت کامل سوخته است.

با اعلام نظریه کارشناسی آتش نشانی مبنی عمدی بودن آتش سوزی ، پرونده مقدماتی با موضوع "حریق عمـدی" تشکیل و به دستور رییس شعبه 102 دادگاه عمومی کهریزک ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

چند روز پس از ارجاع پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی ، شاکی پرونده با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی اعلام داشت: فرد ناشناسی طی تماس تلفنی مدعی شده که خودرو بنده را اشتباها آتش زده است؛ این شخص در صحبت هایش مدعی بود که با شخصی بنام علی که در همسایگی ما زندگی می کند ، اختلاف مالی به مبلغ 270 میلیون پیدا کرده و از آنجاییکه علی حاضر به پرداخت این مبلغ به وی نشده، او نیز به قصد انتقام گیری تصمیم به آتش زدن خودروی شخصی او گرفته اما خودرو مرا به اشتباه ، آتش زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر مزاحم ماشین شوهر زن مورد علاقه اش را آتش زد

پسر مزاحم ماشین شوهر زن مورد علاقه اش را آتش زد