مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 15:102017-07-24اقتصادي

کاهش مراجعه حضوری، با اجرای شعبه ویژه تامین اجتماعی


با اجرای شعبه ویژه تامین اجتماعی در شهر صنعتی رشت شاهد ماهانه کاهش مراجعه حضوری بالغ بر 4 هزار نفر به این شعبه خواهیم بود.

- مدیر کل تامین اجتماعی گیلان گفت: با اجرای شعبه ویژه تامین اجتماعی در شهر صنعتی رشت شاهد ماهانه کاهش مراجعه حضوری بالغ بر 4 هزار نفر به این شعبه خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، جمیل حق پرست گفت: شعبه تامین اجتماعی شهر صنعتی رشت در اوایل سال 80 راه اندازی شد و 16 هزار نفر را تحت پوشش دارد و در این راستا برای ارائه ی شیوه های نوین خدمات غیرحضوری به کارفرمایان و بیمه شدگان به عنوان طرحی ابتکاری برای اوالین بار در کشور در این شعبه تامین اجتماعی گیلان راه اندازی شد .

وی ادامه داد: طرح شعبه ویژه تامین اجتماعی استان گیلان در شهر صنعتی رشت به منزله یک پروه سازمانی در قالب ایده ای از سوی اداره کل تامین اجتماعی گیلان است که با پیشنهاد مستقیم استان موفق به اخذ مجوز از دفتر راهبری سیستم ها شده است.

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان اضافه کرد: در فاز نخست این پروژه 5 فرایند خدمت به بیمه شدگان شامل ثبت نام اولیه و ثبت نام افراد تبعی، صدور دفترچه های جدید و المثنی، استعلام سابقه، درخواست جمع آوری سابقه و پرونده، نام نویسی اولیه کارگاهی و اختصاص کد کاربری به نماینده قانونی کارفرما،مشاهده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مراجعه حضوری، با اجرای شعبه ویژه تامین اجتماعی

کاهش مراجعه حضوری، با اجرای شعبه ویژه تامین اجتماعی