مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 11:402017-07-24اقتصادي

11 امور قابل واگذاری به بخش خصوصی گردشگری احصاء شد


رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران از احصاء 11 امور تصدی گری قابل واگذاری به تشکل های خصوصی گردشگری خبر داد.

- محمدحسن کرمانی با اشاره به اجرای بند ت ماده 100 قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر واگذاری بخشی از امور تصدی گری و اجرایی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به تشکل های حرفه ای و تخصصی گردشگری، به خبرنگار ایسنا گفت: این اقدام، دستور قانون برنامه ششم است که پیرو آن کارگروهی تشکیل شده تا امور قابل واگذاری، احصاء شود.

ما در حوزه فعالیتی خود که به آژانس های گردشگری و اجرای تور مرتبط است، 11 امور قابل واگذاری را شناسایی کرده ایم که قرار است سازمان هم راستا با ما، بخش دیگری از این امور قابل تنفیذ را شناسایی کند.

وی افزود: برخی از این امور با توجه به ظرفیت قانونی، براحتی قابل واگذاری به تشکل های خصوصی گردشگری است، اما بعضی دیگر به ساز و کار نیاز دارد که سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان بخش دولتی باید زمینه و شرایط آن را فراهم کند.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران با اشاره به بخش دیگری از این بند قانونی که اشاره کرده این امور باید به تشکل های حرفه ای و تخصصی گردشگری که طبق قانون تشکیل شده اند واگذار شود ، توضیح داد: معاونت گردشگری در دور قبل، ماده ای (25) را در هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 امور قابل واگذاری به بخش خصوصی گردشگری احصاء شد

11 امور قابل واگذاری به بخش خصوصی گردشگری احصاء شد