مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 11:252017-07-24اقتصادي

آب تولیدی جوابگوی نیاز مردم اهواز نیست/دلایل افت فشار آب


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کلانشهر اهواز با اشاره به افت فشار در برخی از مناطق شهری گفت:50 هزار انشعاب غیر مجاز و رشد نامتوازن توسعه در این شهر از دلایل مهم افت فشار آب است.

- فردوس کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به معضلات پیش روی این شرکت در حوزه خدمت رسانی اشاره و اظهار کرد: یکی از مشکلات بسیار حاد که در حوزه آبرسانی با آن مواجه هستیم، موضوع افت فشار است که دلایل مختلفی دارد و از جمله مهمترین آن ها، 50 هزار انشعاب غیرمجاز و رشد نامتوازن توسعه شهری و ساخت وسازهای غیرمجاز و بی رویه است که متولیان امر باید بر آن ها مدیریت کنند.

وی، فرسوده بودن شبکه های آبرسانی را نیز یکی از معضلات اصلی سیستم آبرسانی کلانشهر اهواز عنوان و خاطرنشان کرد: این مشکلاتی که امروز در حوزه آب گرفتار آن هستیم، می بایست در 10 سال گذشته نسبت به رفع آن ها اقدام می شد که متاسفانه در این امر کوتاهی صورت گرفته است.

کریمی در ادامه به دشواری و هزینه های فرآیند تصفیه آب از محل انتقال تا تصفیه خانه ها، ورود به شبکه و دسترسی شهروندان اشاره و با انتقاد از استفاده آب تصفیه به جای آب خام در آبیاری فضای سبز گفت: آب تصفیه شده با انتقال از چندین کیلومتر فاصله، توان و صرف انرژی و هزینه زیاد تامین می شود اما همچنان برخی از سازمان ها به ویژه شهرداری اهواز از آب تصف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب تولیدی جوابگوی نیاز مردم اهواز نیست/دلایل افت فشار آب

آب تولیدی جوابگوی نیاز مردم اهواز نیست/دلایل افت فشار آب