مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 09:402017-07-24دانش

اعلام جزییات برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزییات برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 96 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از برگزاری این آزمون در هفته آینده خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 96 تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعم از دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده در روز پنج شنبه 18 خرداد 96 پایان پذیرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: براساس ضوابط، پذیرش در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته برای 67 کد رشته امتحانی به شرح مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام صورت می گیرد.

همچنین پذیرش در 20 کد رشته امتحانی از 67 کد رشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در 47 کد رشته امتحانی دیگر از کد رشته های امتحانی صرفا براساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 96 تعداد 91 هزار و 699 داوطلب ثبت نام نموده اند که از این تعداد 33 هزار و 458 نفر زن و مابقی مرد هستند.

دکتر توکلی افزود: برای شرکت در پذیرش 47 کد رشته امتحانی از 67 کد رشته امتحانی که صرفا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) انجام می شود تعداد 9827 داوطلب ثبت نام نمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی

اعلام جزییات برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی