مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 05:152017-07-24ورزشي

سپاهان؛ در اندیشه بازگشت به عصر طلایی


هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان به قرار گرفتن دوباره تیم شان در بین مدعیان قهرمانی امیدوار شده اند و بی صبرانه منتظر شروع لیگ اند تا تیم جدید کرانچار را ببینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سپاهان اصفهان بعد از بازگشت زلاتکو کرانچار جان دوباره گرفته و در اندیشه بازگشت به روزهای اوج و تکرار قهرمانی هایی است که هواداران دو سال پیش، برای آخرین بار طعم آن را چشیدند.

سپاهانی که فصل پیش اغلب در نیمه دوم و میانه های جدول قرار داشت، با پشت سر گذاشتن یک فصل کابوس وار، برای جبران وارد عرصه می شود.

در ادامه به بررسی عملکرد طلایی پوشان سپاهان پیش از شروع فصل هفدهم لیگ برتر می پردازیم.

* کادر فنی: اصفهانی ها که در پنج بازی پایانی فصل 95-96 کرانچار را به خدمت گرفتند، با کسب نتایج خوب، هواداران اصفهانی را به آینده امیدوار کردند.

آنها از سرمربی کروات تیم خود انتظار داشتند که بازیکنان ستاره را به تیم بیاورد اما کرانچار معتقد است که تمام بازیکنان که جذب کرده، در زمین شایستگی های خودشان را نشان می دهند.

در کادر فنی سپاهان اصفهان قرار بود محرم نویدکیا به همراه محمود کریمی دو دستیار ایرانی باشند که در کنار زلاتکو کرانچار قرار بگیرند اما از بین این دو، تنها کریمی بر نیمکت طلایی پوشان تکیه زد و نویدکیا ترجیح داد که یک سال از فوتبال دور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان؛ در اندیشه بازگشت به عصر طلایی

سپاهان؛ در اندیشه بازگشت به عصر طلایی