مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 03:052017-07-23پزشكي

اتصال دانشگاه های پزشکی به شبکه مجازی/ برنامه ای برای جذب دانشجوی مستقل نداریم


رییس دانشگاه علوم پزشکی مجازی با بیان اینکه این دانشگاه تصمیمی برای جذب دانشجو به صورت مستقل ندارد، گفت: اگر دانشجویی پذیرفته شود، این پذیرش صرفا در رشته هایی مانند یادگیری الکترونیک است و تعداد کمی از افراد در این حوزه پزشکی تمایل به ادامه تحصیل دارند.

- بنابراین آموزش تعداد محدودی از آنها با همکاری دانشگاه های بزرگ کشور انجام خواهد شد.

دکتر ناصر استاد در گفت وگو با ایسنا درخصوص فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی مجازی با بیان اینکه این دانشگاه در 17 اردیبهشت ماه سال جاری و در راستای بسته ی مجازی سازی طرح تحول آموزش و کاهش هزینه های وزارت بهداشت افتتاح شده است اظهار کرد: در حال حاضر به جای اینکه برای هر دانشگاه نرم افزارها و سخت افزارهای لازم برای آموزش مجازی را فراهم کنیم با راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی مجازی به راحتی در این راستا حرکت کرده و در این زمینه سرمایه گذاری می کنیم.

وی گفت: در فضای مجازی و روی سیستم اینترنت در حقیقت محدودیت فاصله برای ما اهمیتی ندارد و با توجه به اینکه در حال حاضر خوشبختانه بسترهای اینترنتی کشور نیز به خوبی فراهم است لذا می توان به راحتی در این زمینه فعالیت کرد.

رییس دانشگاه مجازی گفت: این دانشگاه از سال گذشته سخت افزارهای مناسبی در سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایجاد کرده و در آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال دانشگاه های پزشکی به شبکه مجازی/ برنامه ای برای جذب دانشجوی مستقل نداریم

اتصال دانشگاه های پزشکی به شبکه مجازی/ برنامه ای برای جذب دانشجوی مستقل نداریم