مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 01:202017-07-23بين الملل

رژیم صهیونیستی امسال 11 کودک فلسطینی را کشته است


شاخه فلسطین جنبش بین المللی دفاع از کودکان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز سال 2017 میلادی تاکنون 11 کودک را در اراضی فلسطینی کشته است که 10 تن از آنها به ضرب گلوله جنگی کشته شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش بین المللی کودکان با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد که آخرین نفر از این کودکان شهید "محمد خلف لاوی" از اهالی شهرک ابودیس در شرق قدس اشغالی بود که در تاریخ 21 ژوییه در اثر اصابت گلوله جنگی به سینه اش در جریان درگیری هایی که در نزدیکی اردوگاه نظامیان صهیونیستی روی داد، به شهادت رسید.

این سازمان حقوقی اعلام کرد که براساس قوانین بین المللی، اقدام به کشتار تنها در مواردی مجاز است که تهدیدی جان افراد را در آستانه مرگ یا زخمی شدن شدید قرار دهد یا از آن به عنوان وسیله ای برای جلوگیری از ارتکاب جنایت شدید که جان انسان ها را به خطر بیاندازد، استفاده شود؛ آن هم مشروط به این که کافی نبودن ابزارهای مسالمت آمیزتر برای تحقق اهداف مورد نظر ثابت شود.

علاوه بر این، در ماده سوم منشور سازمان ملل متحد درباره نحوه رفتار اعضای این سازمان هم آمده است که باید هر اقدام ممکن برای عدم توسل به سلاح های گرم به ویژه علیه کودکان مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی امسال 11 کودک فلسطینی را کشته است

رژیم صهیونیستی امسال 11 کودک فلسطینی را کشته است