مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 20:202017-07-23سياسي

سازمان انرژی اتمی به عرصه کوانتوم ورود پیدا کرده است


مدال آوران دبیرستان سازمان انرژی اتمی در المپیاد جهانی شیمی در تایلند عصر روز شنبه (31 تیرماه) با علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار کردند و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین بهنوش، پارسا پیروز و امیرعباس کاظمی نیا (طلا) و سروش بانیانی(نقره) چهار مدال آور المپیاد شیمی بودند که همگی از دبیرستان انرژی اتمی ایران به مسابقات اعزام شدند.

در این دیدار که با حضور جمعی از معاونان و مدیران سازمان انرژی اتمی، پروازی مقدم ، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش تهران، نیک فطرت ، رییس مشارکت های مردمی آموزش و پرورش تهران و شهبازی ، مدیر دبیرستان برگزار شد، علی اکبر صالحی ضمن تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش و مجموعه مدیریت دبیرستان به وضعیت آموزشی و فقر کمیتی دانشگاه ها و مراکز آموزشی کشور در ابتدای انقلاب اسلامی که غالباً فقط در شهرهای بزرگ بود، اشاره کرد و افزود: یکی از پیام های اصلی انقلاب، برقراری عدالت اجتماعی و دسترسی آحاد جامعه به امکاناتی همچون آموزش که حق هر ایرانی است، بود.

معاون رییس جمهور به بازگویی تلاش هایی که در راستای توسعه آموزش عالی و دانشگاه ها در طول سال ها مسئولیت داشته پرداخت و افزود: با این تفکر که در حوض نمی شود شنا کرد، به دنبال اقیانوس رفتیم و آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان انرژی اتمی به عرصه کوانتوم ورود پیدا کرده است

سازمان انرژی اتمی به عرصه کوانتوم ورود پیدا کرده است