مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 16:102017-07-23سياسي

شمخانی: رویکردهای تجزیه طلبانه می تواند بستری برای توسعه طمع ورزی دشمنان عراق باشد


" دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: رویکردهای تجزیه طلبانه می تواند بستری برای توسعه طمع ورزی دشمنان عراق و زمینه ساز ایجاد ناامنی و بی ثباتی در آینده این کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، سرلشکر عرفان محمود عبدالغفور عبدالله الحیالی وزیر دفاع عراق که به تهران سفر کرده است عصر امروز (یکشنبه) با دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقه و روابط دفاعی میان دو کشور با وی گفتگو کرد.

علی شمخانی در این دیدار با تجلیل از ایستادگی حماسی مردم، ارتش و نیروهای مردمی عراق برابر تهدیدات گروه های تروریستی اظهار داشت: همکاری نزدیک میان کشورهای قربانی تروریسم در منطقه به منظور مقابله نظامی، امنیتی و فرهنگی با تروریسم ضرورتی اجتناب ناپذیر و عاملی بازدارنده در مسیر شکل گیری مجدد تروریسم و دخالت نظامی بیگانگان به بهانه مقابله با آنان خواهد بود.

شمخانی افزود: در حالی که مقامات آمریکایی و ائتلاف ادعایی مقابله با تروریسم، بازپس گیری مناطق اشغال شده از سوی داعش را نیازمند نبردی هفت ساله عنوان می کردند؛ دولت، ارتش و نیروهای مردمی عراق با حمایت مرجعیت دینی و با اتکا به توان و استعداد بومی خود توانستند در مدت کوتاهی سرزمین های اشغالی را آزاد و ترور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی: رویکردهای تجزیه طلبانه می تواند بستری برای توسعه طمع ورزی دشمنان عراق باشد

شمخانی: رویکردهای تجزیه طلبانه می تواند بستری برای توسعه طمع ورزی دشمنان عراق باشد