مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 15:402017-07-23سياسي

«اقدام علیه میراث فرهنگی جرم است»


فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تاکید کرد: اقدام علیه میراث فرهنگی جزو معدود اقداماتی است که جرم محسوب می شود، مانند کسی که تجهیزات حفاری غیر مجاز تهیه می کند، - او مجرم شناخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسم اختتامیه دوره آموزشی تخصصی ضابطین خاص قضایی ویژه کارکنان یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که صبح روز یکشنبه (یکم مرداد) در موزه ملی ایران برگزار شد، سردار امیر رحمت الهی، فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به فلسفه این دوره ها و اهمیت و ضرورت آموزش های تخصصی اظهار کرد: همه باور داریم که میراث فرهنگی ارزشمندترین ارزش فرهنگی کشور است و معرف هویت و پیشینه تاریخی کشور و ملت محسوب می شود.

وی ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی وظایف متعددی دارد، اما مهمترین اولویت سازمان و شاید بتوان گفت بخشی که بیشترین چالش حقوقی با افراد حقیقی و حقوقی را دارد، بخش میراث فرهنگی است، از سوی دیگر مهمترین اولویت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حفظ میراث فرهنگی است.

رحمت الهی با اشاره به اینکه توسعه گردشگری وابسته به حفظ و توسعه میراث فرهنگی است، افزود: اگر میراث فرهنگی را به خوبی نگهداری کنیم و از سرقت اشیای فرهنگی و صدمه زدن جلوگیری کنیم جاذبه گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اقدام علیه میراث فرهنگی جرم است»

«اقدام علیه میراث فرهنگی جرم است»