مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 14:552017-07-23دانش

تدریس درس شناخت محیط زیست در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی


مدیر کل دفتر آموزش محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست گفت: درس شناخت محیط زیست به عنوان دو واحد درسی اختیاری از سال تحصیلی پیش رو در تمامی دانشگاه های کشور تدریس خواهد شد.

- مدیر کل دفتر آموزش محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست خبرداد تدریس درس شناخت محیط زیست در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مدیر کل دفتر آموزش محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست گفت: درس شناخت محیط زیست به عنوان دو واحد درسی اختیاری از سال تحصیلی پیش رو در تمامی دانشگاه های کشور تدریس خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،کیومرث کلانتری افزود: بر اساس بخشنامه وزارت علوم به تمامی موسسه های آموزش عالی اجازه داده می شود که از سال تحصیلی پیش رو درس شناخت محیط زیست را به عنوان یکی از دروس اولویت دار پیشنهادی دستگاه های اجرایی با دو واحد درسی اختیاری تدریس کنند.

درس شناخت محیط زیست علیرغم اینکه اختیاری است ولی تاثیر در معدل دانشجویان خواهد داشت.

وی هدف از تدوین و ارائه این درس را آشنا کردن دانشجویان با بسیاری از مسایل محیط زیستی همچون آلودگی ها و تخریب های انسانی که اثرات و پیامدهای نامطلوبی را بر انسان و محیط زیست می گذارند ذکر و اظهارکرد: برخی از سرفصل های این درس شامل انسان و محیط زیست، برنامه ریزی و مدیریت محیط زیست، تنوع زیستی، انواع آلودگی ها و اثرات مستقیم آن بر جامعه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدریس درس شناخت محیط زیست در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی

تدریس درس شناخت محیط زیست در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی