مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 14:462017-07-23ورزشي

با پایان رقابت 54 هوگوپوش برترین پسران تکواندوکار قم معرفی شدند


رقابت های تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان پسران استان قم با معرفی نفرات اول تا سوم اوزان مختلف به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، رقابت های بخش مبارزه تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر استان قم ویژه تکواندوکاران رده کمربند قرمز و مشکی بین 54 هوگوپوش به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی زاده برگزار شد و برترین های خود را شناخت.

این رقابت ها در حالی به کار خود پایان داد که در وزن منهای 45 کیلوگرم علیرضا توکلی، احسان مقدمی، محمدمهدی ایمانی و مهدی رسولی مقام های اول تا سوم مشترک را از آن خود کردند و در وزن منهای 48 کیلوگرم ابوالفضل مولایی، علی استهری، مهدی حدادی و محمدرضا ذوالفقاری صاحب عناوین برتر شدند.

در وزن منهای 51 کیلوگرم محمدمهدی رشیدی، امیرمحمد غلامی و حمیدرضا صادقی آهنگر بر سکوهای اول تا سوم ایستادند و در وزن منهای 55 کیلوگرم حسین حسین زاده، امیرحسین رستگاری، علی اکبر جوکار و محمدرضا ایمانی بالاتر از دیگر رقبا به مقام های برتر رسیدند.

در وزن منهای59 کیلوگرم سیدعباس جلالی، مهدی صحرایی، مهدی افشاری راشدی و محمد ابراهیمیان، در وزن منهای منهای 63 کیلوگرم مهدی عابد، علی زند و محمدصدرا مصباحی و در وزن منهای 68 کیلوگرم محمد خان محمدی، سپهر ادیب نیا، محمد بینایی و سید مرتضی یثربی رتبه های برتر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پایان رقابت 54 هوگوپوش برترین پسران تکواندوکار قم معرفی شدند

با پایان رقابت 54 هوگوپوش برترین پسران تکواندوکار قم معرفی شدند